KONCEPT BANKOMAT 
Na lokalitě jsem chtěl využit celý záběr na procházející pár z obchodního jednání. Pro doplňující fotografii jsem se rozhodl záběr na detail ruky muže, jak vytahuje ze saka peněženku a vybírá peníze z bakomatu. Třetí fotografie v příběhu může vyjadřovat pozvání na oběd po vydařeném kontraktu. 

KONCEPT HOTEL
Interiér hotelu jsem využil při placení na recepci a exteriér, vstupní dveře. Připravil jsem i různé varianty příběhů. Příjezd a zaplacení taxíku do hotelu, záběr od recepce, jak muž přidržuje dveře, žena ladně vchází do hotelu, detail na převzetí klíče a ruka, jak schovává doklady.

KONCEPT KULTURNÍ AKCE
Fotografie ilustrují den strávený na výstavě. Využil jsem pokladnu, muže držící v ruce peněženku a ve větším záběru pár, prohlížející si další nabídky jednotlivých expozic. 

Jak se reklamní kampaň fotila


Produktová fotografie a postprodukce
Vyretušované fotografie produktů ovlivňuje rozhodnutí zákazníka, jestli si něco koupí nebo nekoupí. Kvalita fotografie je součástí firemní identity a hraje klíčovou roli v tom, jakou hodnotu divák přisoudí značce.
Většina lidí se rozhoduje o nákupu na základě ztotožnění se s příběhem, nikoli racionálním úsudkem, jestli je produkt kvalitní nebo ho potřebují. 


Chcete ode mě vymyslet a vytvořit také reklamní kampaň nebo nafotit produkty
Volejte 603 89 00 99 nebo pište na michal@michalbotek.cz
Michal Botek, grafik a fotograf retušér, Olomouc
Back to Top